تبلیغات
دانشکده بدنسازی شمس - تمرینات زیربغل انفجاری با فلکس ویلر
 
دانشکده بدنسازی شمس
رستگاری در راستگوئی است علی (ع)
درباره وبلاگ


با توجه به اینکه بدنسازی یک علم و عبارت از شناخت کامل عضلات اسکلتی , هورمونهای بدن و تغذیه می باشد گرچه این ورزش یکی از محبوبترین ورزشهای کشور می باشد توجه چندانی به آن نمی شود امیدواریم تا با عنایت خداوند و کمک شما عزیزان در جهت آگاهی بیشتر و بالا بردن سطح علمی این ورزش گامی هر چند ناچیز برداریم

مدیر وبلاگ : علی شمس
نویسندگان
دوشنبه 28 اردیبهشت 1388 :: نویسنده : علی شمس

حمله به عضلات پشت و زیر بغل ( توسط فلکس ویلر)

 

( نکات مهم قبل از تمرین )

v    گرم کردن صحیح و واقعی : بدن را کاملا گرم نمائید ، اما هیچ ستی با وزنه سبک و وزنه تعدادی انجام ندهید ، چرا که یک ست خیلی سنگین بر روی رشد عضلات تاثیر به سزایی دارد.

v    تکرار : من در تمرینات پشت و زیر بغل تکرارهایم را روی رنج تعدادی 10 الی 12 تکرار انجام میدهم ، و هرگز تمرینات کمتر از 10 تکرار انجام نمیدهم ، زیرا در تکرارهای کمتر از 10 هیچ تاثیر گذاری  برای عضلات بزرگ زیربغل ندیده ام  .

v    انتخاب وزنه : با وزنه های کوچک و کم دور و بر خود را شلوغ نکنید ( تمرین را با وزنه سبک خراب نکنید.) به عبارت دیگر در تمرینات پشت و زیر بغل وزنه های سنگین جابجا کنید.

v    نوع تکرار: بطور عمومی من حرکاتم را با سرعتی متعادل و نرمال انجام میدهم ، در تکرارها ، حرکات رفت را با سرعتی بیشتر از برگشت انجام میدهم ( وزنه را بسرعت کشیده و به نرمی رها میکنم .) این نوع تکرار در رشد عضلات پشت و زیر بغل بسیار مهم است.

v    حریف تمرینی : اگر شما می خواهید یک فشار واقعی  برای رشد عضلات بیاورید ، داشتن یک حریف تمرینی ضروری است ، تا یکدیگر را در انجام سریعتر تمرین یاری نمایید.

v    استفاده از مچ بند : من در تمرینات پشت از بند لیفت استفاده مینمایم . گریپ ( مچ گیری ) من به اندازه کافی قوی نیست و من نمیخواهم که گرفتن ضعیف باعث وقفه بین حرکاتم گردد. با بند لیفت میتوانم تکرارهایم را کامل انجام دهم.

 

تمرینات هفتگی با فلکس ویلر

                                                                                                

روزهای هفته

صبح

بعداز ظهر

روز اول

جلوران

پشت ران و شکم

روز دوم

سینه

ساق و شکم

روز سوم

زیربغل و عضلات پشت

شکم

روز چهارم

سرشانه و دلتوئید

جلو بازو و پشت بازو

روز پنجم

استراحت

ساق و شکم

روز ششم

تکرار دوره

-----

 

 تمرینات زیر بغل وپشت با فلکس ویلر

 

حرکت

تکرار

ست

روئینگ با کابل دست معکوس

12- 10

4

تی بار رو  دست معکوس

12- 10

4

پارویی با هالتر

12- 10

4

زیربغل با کابل از پشت سر

12- 10

4

پارویی تک دمبل

12- 10

4

 





نوع مطلب : معرفی یک قهرمان جهانی، روشهای بدنسازی نوین، نحوه تمرینات حجمی، اصول و روشهای تمرینات با وزنه، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
چهارشنبه 10 آبان 1396 05:05 ب.ظ
من هر بار نصف ساعت خود را صرف خواندن این پست های وب سایت روزانه همراه کردم
با یک لیوان قهوه
دوشنبه 30 مرداد 1396 03:19 ب.ظ
Incredible! This blog looks just like my old one! It's on a completely different subject but it has pretty much the
same layout and design. Wonderful choice of
colors!
جمعه 6 مرداد 1396 10:53 ب.ظ
I'd like to find out more? I'd care to find out some additional information.
پنجشنبه 5 مرداد 1396 07:09 ب.ظ
Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for?
you make blogging look easy. The overall look of your site is fantastic,
as well as the content!
پنجشنبه 29 تیر 1396 09:09 ق.ظ
Great post. I used to be checking constantly this weblog and I am impressed!
Extremely helpful information specially the ultimate part :) I
deal with such information much. I used to be looking for this particular information for a long time.
Thanks and good luck.
پنجشنبه 29 تیر 1396 12:34 ق.ظ
I was able to find good information from your content.
چهارشنبه 28 تیر 1396 10:57 ب.ظ
There is certainly a lot to know about this subject. I really like all
of the points you made.
چهارشنبه 28 تیر 1396 07:30 ق.ظ
I am curious to find out what blog system you happen to be utilizing?
I'm experiencing some minor security problems with my latest website and I would like to find something more safeguarded.
Do you have any suggestions?
دوشنبه 26 تیر 1396 05:23 ق.ظ
I'm pretty pleased to find this site. I want
to to thank you for your time for this particularly wonderful read!!
I definitely really liked every bit of it and I have you book marked
to see new information on your website.
شنبه 24 تیر 1396 06:42 ب.ظ
I was able to find good information from your content.
جمعه 16 تیر 1396 06:13 ب.ظ
Great post however , I was wondering if you could write a litte more on this topic?
I'd be very grateful if you could elaborate a little bit more.
Thanks!
سه شنبه 2 خرداد 1396 03:59 ق.ظ
constantly i used to read smaller content that also clear their motive, and that
is also happening with this paragraph which I am reading at this place.
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 01:07 ب.ظ
Asking questions are actually fastidious thing if you are not understanding anything fully, however this paragraph presents pleasant
understanding yet.
چهارشنبه 30 فروردین 1396 02:38 ق.ظ
Currently it sounds like Expression Engine is the
preferred blogging platform out there right now.
(from what I've read) Is that what you are using on your blog?
شنبه 19 فروردین 1396 12:31 ب.ظ
I just like the valuable info you provide on your articles.

I'll bookmark your blog and check again right here frequently.
I'm fairly sure I will be told lots of new stuff proper right here!
Best of luck for the following!
چهارشنبه 11 خرداد 1390 04:45 ب.ظ
salam mamnoon az barnameye khub va alitun



جمعه 26 شهریور 1389 06:32 ب.ظ
با سلام
ممنون از مطالب اموزنده موفق باشی
علی شمسشما هم موفق باشید ممنونم
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :